Gisteren bereikte ons het droevige bericht van het overlijden van ons erelid Mimi Günther.

 

Mimi was jarenlang (ere)lid van Gemeentebelangen waarvan 12 jaar actief als raadslid.

Mimi was een markant persoon in de raad van de gemeente Neder-Betuwe.

Velen zullen haar herinneren als iemand die recht voor zijn raap was, maar altijd bereid was om te luisteren naar een ander en in gesprek te gaan.

 

Ruim 4 jaar geleden legde ze haar werkzaamheden als raads- en actief fractielid neer, maar ze bleef de politiek volgen en was op de achtergrond altijd bereid om mee te denken.

We gaan Mimi missen!

 

Wij, als fractie wensen Mimi’s zoon, schoondochter, kleinzoons en iedereen voor wie Mimi dierbaar was veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.